XIAOMI TO LAUNCH 3 PHONES ON SEPTEMBER 5 - REDMI 6/6A & 6 PRO - Tech Affaire - Tech Affaire

Comments System

Breaking News

XIAOMI TO LAUNCH 3 PHONES ON SEPTEMBER 5 - REDMI 6/6A & 6 PRO - Tech Affaire


REDMI 6 PRO


 REDMI 6A
REDMI 6


"XIAOMI REVEALS A POSTER ON TWITTER,SHOWING 3 NEW SMARTPHONES LAUNCHING ON SEPT 5,2018.
WELL,THE REDMI 6,6A & 6 PRO WILL BE LAUNCHED ON THAT DAY ACCORDING TO GLOBAL LEAKS."
EVERY INDIAN XIAOMI FAN IS WAITING FOR THE 3 MIDRANGE DEVICE'S. THE PHONES ARE JUST COMING UOT WITH GREAT SPECIFICATIONS IN THEIR PRICE RANGE.LET'S NOT WASTE MORE TIME AND DISCUSS ABOUT THE SPECIFICATIONS.

REDMI 6A COMES WITH :-

  • IT'S A SUCCESSOR OF REDMI 5A,WHICH WAS AN BUDGET BEAST.

  • IT WILL HAVE A 5.45" HD+ DISPLAY WITH 18:9 ASPECT RATIO SCREEN.

  • IT WILL COME WITH THE MIUI 9 RUNNING ON ANDROID 8.1 OUT OF THE BOX WHICH IS QUITE IMPRESSIVE.

  •  IT WILL HAVE A
    MediaTek Helio A22 PROCESSOR THIS TIME.

  •   IT WILL HAVE A 3000 mAh BATTERY.
  •  13MP REAR CAMERA AND 5MP SELFIE CAMERA.
  •  IT MAY HAVE A PRICE OF RS 6,300 FOR  2GB RAM + 16GB ROM.
 *THE PRICES ARE ACCORDING TO THE CHINESE MARKET,IT MAY VARY IN INDIA.
REDMI 6 COMES OUT WITH:-
  • 5.45" HD+ DISPLAY WITH 18:9 ASPECT RATIO SCREEN.
  • IT WILL HAVE MediaTek Helio P22 PROCESSOR.
  • THIS TIME IT WILL HAVE A DUAL REAR CAMERA SETUP OF 12MP + 5MP AND 5MP SELFIE CAMERA.
  • IT WILL HAVE A 3000 mAh BATTERY
  • IT WILL RUN ON MIUI 9 BASED ON ANDROID OREO(8.1).
  • IT MAY HAVE A PRICE OF :-
  1. RS 8,400 FOR 3GB RAM + 32GB ROM(BASE VARIANT).
  2.  RS 10,500 FOR 4GB RAM + 64 ROM.
 *THE PRICES ARE ACCORDING TO THE CHINESE MARKET,IT MAY VARY IN INDIA.
REDMI 6 PRO COMES WITH :-
  • IT IS THE COMPETITOR OF REAL ME 2.
  • IT WILL HAVE A 5.84" FHD+ DISP,AY WITH 18:9 ASPECT RATIO SCREEN.
  • IT WILL HAVE XIAOMI'S  FAV. PROCESSOR SNAPDRAGON 625.
  • IT WILL ALSO HAVE A DUAL-REAR CAMERA SETUP OF 12MP + 5MP WITH A STUNNING 5MP FRONT CAMERA.
  • IT WILL HAVE MASSIVE BATTERY OF 4000 mAh.
  • IT WILL ALSO RUN ON MIUI 9 BASED ON ANDROID OREO(8.1). 
  • THE PRICE FOR THE 3 VARIANT'S ARE:-
  1. RS 10,400 FOR 3GB RAM AND 32GB ROM (BASE VARIANT).
  2. RS 12,500 FOR 4GB RAM AND 32GB ROM.
  3. RS 13,600 FOR 4GB RAM AND 64GB ROM.
 *THE PRICES ARE ACCORDING TO THE CHINESE MARKET,IT MAY VARY IN INDIA.

"NO,DOUBT THE PHONES ARE THE BEAST ACCORDING TO THEIR BUDGET CATEGORY.ONLY THE REQUEST TO XIAOMI INDIA IS THAT TO LAUNCH THE 3 PHONES AT A GOOD PRICE POINT TO COVER UP THE MARKET AGAIN."

THANKS FOR READING...................

TAG'S:-
all xiaomi phones
best xiaomi phone
best xiaomi smartphone
buy redmi
buy xiaomi mobile
buy xiaomi phone
buy xiaomi phone online
handset xiaomi
india new phone launch 2016
latest mi phone in india with price
latest mi phone launched in india
latest mi phone with price
latest mi phones in india
latest phone of mi in india
latest upcoming mi phones
latest upcoming xiaomi mobiles
latest upcoming xiaomi phone in india
latest xiaomi mobile price in india
latest xiaomi phone 2016
latest xiaomi smartphones in india
list of upcoming xiaomi phones in india
mi 3 mobile
mi 3 mobile phone
mi 4 low price
mi 4 mobile
mi 4g mobile price in india 2016
mi 6 mobile
mi all mobile
mi all mobile phone price
mi all mobile price
mi all mobile price in india
mi all mobile price in india 2016
mi all model price in india
mi all phone
mi all phone price
mi cell phone in india
mi handsets in india
mi india
mi india mobile
mi india mobile price
mi india new launch
mi india new mobile launch
mi india upcoming mobiles
mi india upcoming phones
mi latest launch in india
mi latest launch mobile in india
mi latest mobile
mi latest mobile in india
mi latest mobile launch
mi latest mobile price
mi latest mobile price in india
mi latest phone
mi latest phone launch in india
mi latest phone price in india 2016
mi launch new mobile in india 2016
mi launching new phone in india
mi mobile
mi mobile best price in india
mi mobile company
mi mobile india
mi mobile launch in india
mi mobile launch in india 2016
mi mobile lowest price in india
mi mobile model price in india
mi mobile new launch 2016
mi mobile phone
mi mobile phone in india
mi mobile phone models
mi mobile phone price
mi mobile phone price and specification
mi mobile phone price in india
mi mobile phone price list
mi mobile phones in india with price
mi mobile price
mi mobile price in india
mi mobile price in india 2015
mi mobile price in india 2016
mi mobile price in india online
mi mobiles online india
mi new launch
mi new launch in india
mi new launch today
mi new launches in india 2016
mi new launching phones in india
mi new mobile
mi new mobile 2016 india
mi new mobile in india
mi new mobile launch
mi new mobile launch in india
mi new mobile launch in india 2016
mi new mobile price
mi new mobile price in india
mi new mobile price in india 2017
mi new model price in india
mi new phone
mi new phone in india
mi new phone launch
mi new phone launch in india
mi new phone launch in india 2016
mi new phone launch in india 2016 price
mi new phone launch in india 2017
mi new phone launch in india 2017 price
mi new phone launch in india price
mi new phone release
mi new phones
mi new phones launched in india
mi new release in india
mi new releases in india
mi new upcoming phone in india
mi next launch in india
mi next phone in india
mi next phone launch in india
mi phone
mi phone india 2016
mi phone launch in india
mi phone launch in india 2016
mi phone price
mi phone price in india
mi phone price list
mi phone to be launched in india
mi phones available in india
mi phones in india
mi phones online india
mi price in india
mi redmi all mobile
mi redmi all mobile price
mi redmi all mobile price in india
mi redmi all phone
mi redmi latest phone
mi redmi mobile phone
mi redmi mobile phone price
mi redmi mobile price
mi redmi mobile price in india
mi redmi mobile price in india 2016
mi redmi new launch
mi redmi new mobile
mi redmi new phone
mi redmi phone
mi redmi phone price
mi redmi phone price in india
mi redmi series
mi redmi smartphone
mi smart phones
mi smartphone
mi smartphone in india
mi smartphone price
mi smartphone price in india
mi upcoming mobile
mi upcoming mobile in india
mi upcoming mobile india
mi upcoming mobile phone
mi upcoming phones
mi upcoming phones in india 2016
mi upcoming phones in india 2017
mi upcoming smartphone in india
mi4 best price
mi4i phone price
mobail mi
new launch mi phone in india
new launch mobile of redmi
new launch mobile of xiaomi
new launch of redmi mobile
new launch of xiaomi mobile
new launch xiaomi mobile 2016
new launch xiaomi mobile in india
new mi launch in india
new mi mobile phones coming soon
new mi mobile price in india 2016
new mi phone to be launched
new mi phones coming
new mi phones to be launched in india
new phone launch by xiaomi
new phone of mi in india
new release xiaomi phone
new upcoming mi mobiles
new upcoming mi phone
new upcoming mi phones in india
new upcoming phones of xiaomi
new upcoming xiaomi mobile in india
new upcoming xiaomi mobiles in india
new upcoming xiaomi phones in india
newly launched xiaomi mobile
next mi phone launch in india
next upcoming xiaomi phones in india
red mi mobile
red mi phones
redmi
redmi 2
redmi 2 buy
redmi 2 buy online
redmi 2 display price
redmi 2 mobile
redmi 2 mobile phone
redmi 2 mobile price
redmi 2 online
redmi 2 phone
redmi 2 phone price
redmi 2 prime
redmi 2 prime buy online
redmi 2 prime mobile
redmi 2 prime offer
redmi 2 prime online shopping
redmi 2 prime price
redmi 2 prime white
redmi 3g
redmi 4g mobile
redmi 4g mobile price list
redmi 4g phone
redmi all latest mobile
redmi all latest mobile price
redmi all mobail
redmi all mobile
redmi all mobile models with price
redmi all mobile phone
redmi all mobile phone price
redmi all mobile price
redmi all mobile price and specification
redmi all mobile price in india
redmi all mobile price in india 2016
redmi all model
redmi all model mobile price
redmi all model price
redmi all model price list
redmi all new mobile
redmi all new mobile 2016
redmi all new mobile price
redmi all new phone
redmi all phone
redmi all phone price
redmi all phone price in india
redmi all price
redmi all smartphone
redmi android mobile
redmi android mobile price
redmi best mobile
redmi cell phone
redmi cell phone price
redmi coming soon mobile
redmi features
redmi future phones
redmi handset price
redmi latest launch
redmi latest mobile
redmi latest mobile 2016
redmi latest mobile in india
redmi latest mobile launch
redmi latest mobile phone
redmi latest mobile price
redmi latest phone
redmi latest phone 2016
redmi latest phone in india
redmi latest phone launch
redmi latest phone price
redmi latest upcoming phone
redmi launch new phone
redmi mi 3
redmi mi new mobile launch
redmi mi phone list
redmi mi smartphone price
redmi mi upcoming phone
redmi mobile
redmi mobile all model
redmi mobile all model and price
redmi mobile and price
redmi mobile handset
redmi mobile india
redmi mobile latest model
redmi mobile list
redmi mobile model and price
redmi mobile model and price in india
redmi mobile models
redmi mobile models with price
redmi mobile online price
redmi mobile phone
redmi mobile phone list
redmi mobile phone models
redmi mobile phone price
redmi mobile phone price in india
redmi mobile price
redmi mobile price and features
redmi mobile price in india
redmi mobile price list
redmi mobile review
redmi mobile s
redmi mobile series
redmi mobiles
redmi new
redmi new latest mobile
redmi new launch
redmi new launch 2016
redmi new launch 2017
redmi new launch mobile
redmi new launch mobile 2016
redmi new launch mobile in india
redmi new mobile
redmi new mobile 2016
redmi new mobile coming soon
redmi new mobile in india
redmi new mobile launch date
redmi new mobile launch today
redmi new mobile phone
redmi new mobile price
redmi new mobile price in india
redmi new mobile upcoming
redmi new model mobile
redmi new model mobile price
redmi new model phone
redmi new phone
redmi new phone 2016 price
redmi new phone coming soon
redmi new phone in india
redmi new phone launch
redmi new phone launch 2016
redmi new phone launch in india
redmi new phone launch in india 2016
redmi new phone price
redmi new upcoming mobile
redmi new upcoming phone
redmi next phone
redmi next phone in india
redmi note
redmi note 2
redmi note all mobile
redmi note all mobile price
redmi note buy online
redmi note latest mobile
redmi note mobile
redmi note mobile price list
redmi note online
redmi note phone
redmi note upcoming mobiles
redmi note upcoming phones
redmi online
redmi online purchase
redmi phone
redmi phone coming soon
redmi phone cover
redmi phone latest model
redmi phone list
redmi phone models
redmi phone models with price
redmi phone price
redmi phone price in india
redmi phone price list
redmi phones available in india
redmi price
redmi price list
redmi prime 4g
redmi prime mobile
redmi prime price
redmi s
redmi smart mobile
redmi smart phones
redmi smartphone
redmi smartphone price
redmi smartphone price in india
redmi upcoming
redmi upcoming mobile phone
redmi upcoming mobiles
redmi upcoming mobiles 2016 in india
redmi upcoming mobiles 2017
redmi upcoming model
redmi upcoming phone 2016
redmi upcoming phones
redmi upcoming phones 2016
redmi upcoming phones in india
redmi upcoming phones in india 2016
redmi upcoming smartphone
redmi xiaomi 2
shaomi mobile
upcoming mi mobile phone in india
upcoming mi mobiles in india 2016
upcoming mi mobiles in india 2017
upcoming mi phones 2016
upcoming mi phones 2017
upcoming mi phones in india
upcoming mi phones in india 2017
upcoming mi products in india
upcoming mi smartphones
upcoming mi smartphones in india
upcoming mobiles in xiaomi
upcoming phones by xiaomi in india
upcoming phones of mi in india
upcoming phones of xiaomi redmi in india
upcoming redmi mobiles 2016
upcoming redmi mobiles in india
upcoming redmi mobiles in india 2016
upcoming redmi phones india
upcoming smartphones of xiaomi
upcoming smartphones of xiaomi in india
upcoming xiaomi dual camera phone in india
upcoming xiaomi mi phones in india
upcoming xiaomi mobile phones in india
upcoming xiaomi mobile phones in india 2017
upcoming xiaomi mobile price in india
upcoming xiaomi mobiles in india with price
upcoming xiaomi note 5 phones in india 2017
upcoming xiaomi phones 2017
upcoming xiaomi phones in india
upcoming xiaomi phones in india 2015
upcoming xiaomi phones in india 2016
upcoming xiaomi phones in india 2016-17
upcoming xiaomi phones in india 2017
upcoming xiaomi phones in india 2017 dates
upcoming xiaomi phones in india 2017-18
upcoming xiaomi phones in india 2018
upcoming xiaomi phones in india 2019
upcoming xiaomi phones in india august 2017
upcoming xiaomi phones in india august 2018
upcoming xiaomi phones in india february 2018
upcoming xiaomi phones in india in 2017
upcoming xiaomi phones in india july 2017
upcoming xiaomi phones in india june 2018
upcoming xiaomi phones in india march 2017
upcoming xiaomi phones launched in india
upcoming xiaomi phones to india
upcoming xiaomi products in india
upcoming xiaomi redmi mobiles
upcoming xiaomi redmi phones
upcoming xiaomi redmi phones in india
upcoming xiaomi redmi phones in india 2017
upcoming xiaomi redmi smartphone in india
upcoming xiaomi smartphones in india
where to buy xiaomi phones
xiaomi
xiaomi 2016 phones
xiaomi 4g phones
xiaomi all mobile
xiaomi all mobile phone
xiaomi all mobile price
xiaomi all mobile price in india
xiaomi all mobile price in india 2016
xiaomi all new mobile price
xiaomi all phone price
xiaomi all smartphone
xiaomi all smartphone price in india
xiaomi buy online
xiaomi cellphone
xiaomi coming soon mobile
xiaomi coming soon mobile in india
xiaomi coming soon mobiles in india
xiaomi coming soon phones
xiaomi coming soon smartphone
xiaomi future phones
xiaomi india
xiaomi india launch
xiaomi latest
xiaomi latest launch
xiaomi latest launch in india
xiaomi latest launched mobile
xiaomi latest mobile
xiaomi latest mobile 2016
xiaomi latest mobile in india
xiaomi latest mobile in india with price
xiaomi latest mobile launch in india
xiaomi latest mobile phone
xiaomi latest mobile phone in india
xiaomi latest mobile price
xiaomi latest model
xiaomi latest phone
xiaomi latest phone in india
xiaomi latest phone in india 2016
xiaomi latest phone launch
xiaomi latest phone launch in india
xiaomi latest phone price
xiaomi latest phone price in india
xiaomi latest phone release
xiaomi latest release
xiaomi latest smartphone
xiaomi latest smartphone 2016
xiaomi latest smartphone price in india
xiaomi latest upcoming mobile
xiaomi latest upcoming phone
xiaomi launch
xiaomi launch new phone today
xiaomi lowest price mobile
xiaomi mi 2 price
xiaomi mi 6 price in india
xiaomi mi india
xiaomi mi mobile phone
xiaomi mi mobile price
xiaomi mi mobile price in india
xiaomi mi4
xiaomi mobile
xiaomi mobile and price
xiaomi mobile buy online
xiaomi mobile india
xiaomi mobile latest model
xiaomi mobile launch
xiaomi mobile launch date in india
xiaomi mobile launch in india
xiaomi mobile list
xiaomi mobile models
xiaomi mobile new arrival
xiaomi mobile online
xiaomi mobile phone
xiaomi mobile phone price
xiaomi mobile phone price in india
xiaomi mobile phones online
xiaomi mobile price
xiaomi mobile price in india
xiaomi mobile price in india 2016
xiaomi mobile price list
xiaomi mobile price list in india
xiaomi mobile release date in india
xiaomi mobile upcoming
xiaomi models
xiaomi models and price in india
xiaomi new launch
xiaomi new launch 2016
xiaomi new launch in india
xiaomi new launch in india 2016
xiaomi new launch mobile in india 2016
xiaomi new launch mobile price in india
xiaomi new launch smartphone
xiaomi new launch today
xiaomi new mobile
xiaomi new mobile 2016
xiaomi new mobile coming soon
xiaomi new mobile in india
xiaomi new mobile launch
xiaomi new mobile launch in india
xiaomi new mobile launch in india 2016
xiaomi new mobile phone
xiaomi new mobile price in india
xiaomi new phone
xiaomi new phone 2016
xiaomi new phone in india
xiaomi new phone in india 2016
xiaomi new phone launch
xiaomi new phone launch in india
xiaomi new phone launch in india 2016
xiaomi new phone launch in india 2017
xiaomi new phone release
xiaomi new phone upcoming
xiaomi new phones launched in india
xiaomi new release
xiaomi new releases in india
xiaomi new smartphone
xiaomi new smartphone launch
xiaomi new smartphone launch in india
xiaomi new upcoming mobile
xiaomi new upcoming phone
xiaomi new upcoming phone in india
xiaomi new upcoming smartphone
xiaomi news
xiaomi next launch
xiaomi next launch in india
xiaomi next phone
xiaomi next phone in india
xiaomi next phone launch in india
xiaomi next release
xiaomi next release in india
xiaomi note price
xiaomi online
xiaomi online store
xiaomi phone
xiaomi phone launch today
xiaomi phone list
xiaomi phone price
xiaomi phone price flipkart
xiaomi phone price in india
xiaomi phones in india
xiaomi phones in india 2017
xiaomi phones in india 2018
xiaomi phones in india flipkart
xiaomi phones in india list
xiaomi phones in india online
xiaomi phones in india under 10000
xiaomi phones in india under 15000
xiaomi phones in india under 5000
xiaomi phones in india under 8000
xiaomi phones online
xiaomi phones to be launched in india
xiaomi price
xiaomi price in india
xiaomi price in india 4a
xiaomi price in india 5000 to 10000
xiaomi price in india 5a
xiaomi price in india 6000
xiaomi price in india today
xiaomi price list
xiaomi recent launch
xiaomi recently launched phone
xiaomi redmi
xiaomi redmi all mobile
xiaomi redmi all mobile phone
xiaomi redmi all mobile price
xiaomi redmi all mobile price in india
xiaomi redmi all phone price
xiaomi redmi all phones
xiaomi redmi latest mobile
xiaomi redmi latest mobile phones
xiaomi redmi latest phone
xiaomi redmi latest phone price
xiaomi redmi mobile
xiaomi redmi mobile phone
xiaomi redmi mobile price
xiaomi redmi mobile price in india
xiaomi redmi new launch
xiaomi redmi new launch mobile
xiaomi redmi new launch phone
xiaomi redmi new mobile
xiaomi redmi new mobile price
xiaomi redmi new phone launch
xiaomi redmi new upcoming mobile
xiaomi redmi note buy online
xiaomi redmi phone price
xiaomi redmi phones
xiaomi redmi price
xiaomi redmi smartphones
xiaomi redmi upcoming mobile
xiaomi redmi upcoming mobile in india
xiaomi redmi upcoming phones
xiaomi redmi upcoming phones in india
xiaomi sale
xiaomi smartphone
xiaomi smartphone price
xiaomi smartphone price in india
xiaomi smartphones in india
xiaomi today launch mobile
xiaomi upcoming
xiaomi upcoming budget phone in india
xiaomi upcoming launch in india
xiaomi upcoming mobile 2016
xiaomi upcoming mobile in india
xiaomi upcoming mobile in india 2016
xiaomi upcoming mobile india
xiaomi upcoming mobile phone
xiaomi upcoming mobile price in india
xiaomi upcoming mobiles
xiaomi upcoming mobiles 2016
xiaomi upcoming phones
xiaomi upcoming phones 2016
xiaomi upcoming phones 2017
xiaomi upcoming phones 2018 price in india
xiaomi upcoming phones in india 2017
xiaomi upcoming phones in india 2017 with price
xiaomi upcoming phones in india october 2017
xiaomi upcoming phones in india with date
xiaomi upcoming phones launch date in india
xiaomi upcoming phones release date in india
xiaomi upcoming phones with price
xiaomi upcoming products
xiaomi upcoming smartphones

21 comments:

  1. You are writing some Amazing tips. This article really helped me a lot. Thanks for sharing this blog.
    Best Mobile Phones under Rs. 20,000 in India
    Best Mobile Phones Under 10000 in India

    ReplyDelete
  2. http://latestsmartphonesunder10000.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. this is very nice post. it is olso very helpful for us. i have been searchig this type of tutorial because i love excellent smart phone on
    [url=https://www.allmobilebazar.com/]samsung mobile pric[/url] in all country. some days ago i read an article about nice smart phone. but this post is better then post.

    ReplyDelete
  4. this is very nice post. it is olso very helpful for us. i have been searchig this type of tutorial because i love excellent smart phone on
    samsung mobile pric in all country. some days ago i read an article about nice smart phone. but this post is better then post.

    ReplyDelete
  5. this is very nice post. it is olso very helpful for us. i have been searchig this type of tutorial because i love excellent smart phone.
    http://bankingadda.in/ssc-staff-selection-commission-2018-ssc-adda-freejobs/

    ReplyDelete
  6. Thank you for providing this information on Xiaomi mobiles launch as i am also associated with a news blog Chalta Purza
    which provides such kind of information on latest mobiles and other related updates.

    ReplyDelete
  7. Will you consider the top 4 best in photo quality, Xiaomi Mi 9 ? As one of the Xiaomi fans, I want to share this good and positive reviews about the recent Xioami Mi 9.
    Read more at http://www.mabzicle.com/2019/02/xiaomi-mi-9-tops-better-image-quality.html#Ke2E8EVxSmVHqCww.99

    ReplyDelete
  8. Nice Information about Xiaomi Mobile Phone. Thank You For Sharing Great Blog.

    ReplyDelete
  9. Thanks for sharing such a informative content regarding mobile phones online.
    XIAOMI smartmi online

    ReplyDelete
  10. Thanks for sharing such a beautiful information i want to know more about this, i hope you will provide more information about this i am waiting so plzz give me more information and keep writting

    vivo v15 pro review

    ReplyDelete
  11. Buy-sell used phones, tablets and gaming consoles in Lahore. | Free online evaluation for phone | We Buy From Your Door Step | Get cash on the spot | 100% safe and secure. | Go find your old Phones, Tablets and Gaming Consoles and calls us for extra cash | Call Now: 0308 0014624"
    SellPhoneOnline

    ReplyDelete
  12. used phones for sale

    to get more - https://www.fonegiant.com/aboutus-new

    Find the latest mobile phones offers, Smartphone sale, deals, and discount at PhoneGiant.com. Save money today with these cracking offers.

    ReplyDelete
  13. Thanks for sharing an article like this. The information which you have provided is better than another blog. I have also share some useful information on other platforms.
    echobeat review , chargeboost, liporing toering , docsocks review, livewave antenna

    ReplyDelete
  14. Sounds Pretty,
    I like to read your blog. You shared a wonderful information about used mobiles in chandigarh. Thanks for sharing this amazing stuff.

    ReplyDelete
  15. Xiaomi, Samsung, and Realme has now launched many more mobile phones with great features and designs of phones.
    You can visit this website to get the latest mobile news.

    ReplyDelete